On joulukuu, ja vaan sataa :( Ei tällaista tueta, nyt pitäisi olla kymmenen astetta pakkasta ja paljon lunta ja niin päin pois. Mut eiii, kun sataa vaan ja sit myöhästyin bussista, seuraava menee vasta kolmen tunnin kuluttua. Pitää odottaa. Odottaminen on joskus tylsää. Useimmiten se on tylsää. Silloin pitää tietysti angstata ja valittaa jonnekin journaliin kuten tänne. Tai sit ei.

Olin lauantaina kaupungilla. Tai olimme. Meitä oli kaksi, minä ja Osku. Oli hauskaa ^^ Piirrettiin random paperi ja mun koulukaverit tuijotti meitä oudosti ja pitkään kun ne tuli vastaan Rautatieasemalla. Joku yritti pummia meiltä 50 senttiä ja Rautatieaseman metrotunnelissa oli joku kristinuskon sanansaattaja aka epäonnistunut Manan cossaaja : D Ja joku orkesteri soitti humppaa. Kampissa oli kuuma ja Kotipizzan tiskiltä sai vessapoletin. Mun puhelimessa oli joku vika ja isä ei voinut soittaa mulle.